luni, 27 februarie 2012

Soarele apune

Astazi sor'mea "m-a programat" sa-mi duc nepotul la ore.Scot capul pe geam si vad soare,nori......imi zic eu,"Frumos!Merge o poza!"
Imi iau aparatul,pun polarizarea pe obiectiv si merg sa bag benzina (sor'mea sponzorizeaza).



Duc nepotul la ore si la intoarcere catre casa zic sa merg sa vedem daca iasa ceva poze.Ma "arunc" la Jgheabu (o zona de agrement din oras) si da-i bataie....n-am facut multe,doar doua panorame si cateva cadre cu mai multe setari,total vreo 15 bucati.No,eu va doresc o seara frumoasa si sper sa va placa potrelele.


Cu stima,

Florin

4 comentarii:

Klaudia spunea...

Superbe Florin :clap:

Florin Avramescu spunea...

Multumesc frumos K :rose::heart:

catkitchen spunea...

Superb !!!!

Florin Avramescu spunea...

Multumesc frumos Magda >:D<
Felicitari si tie pentru "gustosul" tau blog ;)