marți, 15 ianuarie 2013

Frig,foarte frig...nori,foarte nori...


Duminica 13,ora 8 dimineata...planurile de iesit la pozat s-au dus,Mihai e racit...
In casa bine,afara nori foarte atragatori,fara urma de soare....
Gata,m-am hotarat.Risc sa ies singur,norii sunt principalul motiv pentru care o fac....prea sunt frumosi.
Iau traista ,ma urc in masina si plec catre Peco sa alimentez.In drum spre Peco un soare care se chinuie sa iasa din spatele Magurei,nu au reusit decat niste raze pe care din pacate le-am ratat,eram pe sosea si nu aveam perspectiva catre ele....ma resemnez ca inca mai am timp sa "prind" cadre frumoase si o calc catre Zavoi.Prima oprire langa stalpul de 'nalta de unde am mai pozat anii trecuti....hm,nu-i rau.
Cobor din masina si ma intampina cei pe care nu aveam pofta sa-i simt in ziua aceea,gerul si frate-su vantul....lacrimile-mi curg ,dar norii sunt prea frumosi pentru a renunta . 



 Pe campul dintre Zavoi si Maru gasesc locul din care pot poza si pot tine si masina langa mine,sunt ceva caini pe acolo,si cam mi-e groaza.


Fac cateva poze,ma  mai bag putin in masina din cauza frigului....acolo e putin mai bine ca afara,nu ma bate vantul,in rest e rece ca-n pestera.
Inaintez cativa metri si ma gandesc sa pun cokin-ul gradual...


Doamne,zici ca-i Independence Day....nu-mi place!

Dau jos si ma intorc catre Zavoi,imi place ce vad.Peste tot numai pufosenii.



Imi plac pomii.Hai sa vedem ce iasa de acolo de sub ei.


Da,asta da....imi place mult si pozez din mai multe pozitii.Dar ce se intampla?!....suna telefonul si odata cu asta invitatia la cafea.Nu pot refuza,dar mai am timp de cateva cadre.Inaintez catre asa zisul teren de fotbal si fac ultimele poze.Soarele este deja prea puternic si in plus nu pot pierde cafeaua.






O seara frumoasa dragii mei prieteni.Va imbratisez !

Cu mult drag,

Florin









Niciun comentariu: